اتمسفر اصلاح ‌شده ایده‌ای نو در بسته‌بندی موادغذایی

سرویس بین‌الملل: وقتی صحبت از جلوگیری از فساد مواد غذایی می‌شود، صنعت بسته بندی نقش کلیدی ایفا می‌کند. Mondi، یک رهبر جهانی در بسته‌ بندی و کاغذ، دو راه حل جدید برای محافظت از محتویات مواد غذایی تازه در هر مرحله از فرآیند تولید و لجستیک ایجاد کرده است و تضمین می‌کند که از طریق طراحی هوشمندانه و پتانسیل استفاده از MAP (بسته بندی اتمسفر اصلاح شده) می‌توان در راستای افزایش عمر مفید و ماندگاری بیشتر محصولات، گام‌های موثری برداشت.

 این نوع بسته‌بندی از قرار گرفتن مواد غذایی و خوراکی در معرض عناصری مانند رطوبت، گازها و روغن جلوگیری می‌کند و به طور فعال مصرف کننده را از طریق عملکردهای قابل آب بندی مجدد، تشویق به مصرف صحیح می‌کند.

 این امر به راحتی و سهولت کنترل بخش کمک می‌کند و در عین‌حال ضایعات مواد غذایی را نیز کاهش می‌دهد. PerFORMing Monoloop یک محلول مبتنی بر کاغذ شکل ‌پذیر و قابل بازیافت برای غذاهای برش ‌شده مانند پنیر یا گوشت است.

سینی کاغذی با یک لایه مانع با یک محلول تار پلاستیکی ترکیب شده که امکان محافظت عالی از محصول را فراهم می‌کند و در عین‌حال استفاده از پلاستیک را کاهش می‌دهد. در واقع لایه مانع را می‌توان به‌راحتی از سینی کاغذی جدا کرد تا همه عناصر به طور جداگانه در جریان‌های زباله صحیح دفع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *