سفری دلچسب به برترین‌های منوی فست فودها

سرویس بین‌الملل: در پایان سال 2023 میلادی، به بررسی 16 غذای برتر مختلف سال 2023 میلادی از منوهای فست فودهای مختلف و معروف می‌پردازیم.

فست فودها از جمله پرطرفدارترین گزینه‌های غذایی در جامعه مدرن هستند و در زندگی روزمره ما نقش مهمی ایفا می‌کنند.از شهرت برندهای معروفی مانند برگر کینگ، مک‌دونالد، کنتاکی تا رستوران‌های محلی و نوپا، هرکدام از این رستوران‌ها برای تجربه مشتریانشان ارزش قائلند. در طول این سفر گذرا به دنیای غذاهای برتر، بیش از 16 غذای مختلف و جدید سال 2023 را که بیشترین امتیاز را در بین مشتریان دریافت کردند را آماده کرده‌ایم.

Taco Bell

تاکو بل در ابتدای سال 2023 اعلام کرد که به صورت آزمایشی برای نسخه جدید کرانچ‌رپ سوپریم را وارد منوی خود کرده است.

Grilled Cheese Dipping Taco

تاکو بل با رونمایی از تاکوی گریل شده با پنیر منوی خود را گسترش داد و ترکیبی از سه نوع پنیر چدار، موزارلا و پپرجک به همراه داشت. این تاکو با دو نوع سس سرو می‌شود: سس گرم پنیر ناچو و سس قرمز تند تاکو بل.

Chicken Nuggets

در ماه اکتبر، تاکو بل اعلام کرد که محصول جدیدی به نام ناگت گوشت مرغ سرخ‌شده را به منوی خود اضافه خواهد کرد. این ناگت‌ها از گوشت سفید مرغ تهیه شده‌اند همراه با ماست ژالاپینو.

Chipotle


Chicken & Waffle and Chicken Parm Chicken Fries


در ماه ژانویه، برگر کینگ اعلام کرد که در منطقه بوستون دو طعم جدید از چیکن فرایز را به صورت آزمایشی برای مدت محدودی به منوی خود اضافه میکند. چیکن فرایز الهام گرفته از غذاهای ایتالیایی به نام چیکن پارم فرایز بود که با سس مارینارا سرو می‌شد و چیکن وافل فرایز که با تهیه از خمیر شیرین وافل بود و با نوشیدنی های خود برگرکینگ سرو می‌شد.
BK Royal Crispy Wraps


در ماه اوت، BK Royal اعلام کرد که برگر کینگ رویال کریسپی رپ، برای مدت محدودی به منوی شعبه های مختلف خود اضافه می شود. این آیتم شامل، تورتیا نرم با مرغ کریسپی، گوجه‌فرنگی، و یکی از سه طعم کلاسیک، تند و خردل عسل پر می‌شود.
Havesies

در ماه اکتبر، برگر کینگ یک آیتم جدید برای کسانی که میان انتخاب برای سیب‌زمینی سرخ کرده و پیاز حلقه ای دچار تردید می شوند، آیتمی به نام ” Havesies” (نامی الهام گرفته از شعار “همانطور که شما دوست دارید”) را معرفی کرد. این آیتم جدید که حالا جزو آیتم دائمی به منوی برگر کینگ اضافه شده است، ترکیبی از سیب‌زمینی سرخ کرده کلاسیک و پیاز حلقه ای است.
Grilled Chicken Ranch Wrap

در ماه مارس، در حالی که بسیاری از طرفداران ناراحتی خود را به خاطر حذف ساندویچ مرغ گریل شده از وندیز ابراز کردند، وندیز به رقابت با اسنک رپ قبلی مک‌دونالد، رپ مرغ گریل شده پرداخت. این آیتم شامل سینه مرغ گریل شده و خرد شده، پنیر چدار رنده شده و تورتیا قرار است. همچنین، در همان زمان، این زنجیره غذایی نیز نوشیدنی لیموناد تمشک و سالاد مرغ گریل شده را به منوی خود اضافه کرد.
Ghost Pepper Ranch Chicken Sandwich & Ghost Pepper Fries

وندیز همچنین دو آیتم بسیار تند جدید را معرفی کرد: ساندویچ مرغ رنچ فلفل گوست و سیب‌زمینی سرخ کرده فلفل گوست. این ساندویچ شامل مرغ تند وندیز، گوجه‌فرنگی و سه نوع آیتم مختلف برای اضافه کردن به ساندویچ است: پنیر آمریکایی، پیاز کریسپی و سس فلفل گوست.
Loaded Nacho Cheeseburger & Queso Fries

وندیز دو آیتم جدید را در منوی خود اضافه کرد: ساندویچ لودد ناچو چیزبرگر و سیب‌زمینی سرخ کرده، به منظور رقابت با رقیب خود، تاکو بل
English Muffin Sandwiches

در ادامه وندیز ساندویچ‌های انگلیسی مافین را در دو مختلف نوع معرفی کرد.
Cheesy Jalapeno Sausage Egg McMuffin & Cheesy Jalapeño Bacon Quarter Pounder with Cheese

مک‌دونالد همچین با اضافه کردن ساندویچ صبحانه خود با سوسیس و تخم مرغ به نام مک کافین،این غذا راا به منوی خود اضافه کرده است.
Cauliflower Sandwich


در ماه فوریه، چیک-فیل-ای شروع به تست ساندویچ کلم برگر کرد که علاقه مندان زیادی پیدا کرد.
Honey Pepper Pimento Chicken Sandwich


چیک-فیل-ای ساندویچ مرغ عسلی با فلفل پیمنتو را به منوی خود اضافه کرد. این ساندویچ در ابتدا فقط در منوی چند شعبه از این فست فود زنجیره ای اضافه شد و پس از یک موفقیت قابل توجه، در سراسر شعبه های این رستوران اضافه شد.
Wings


در ماه نوامبر، پوپایز اعلام کرد که قصد دارد بال مرغ را برای همیشه به منوی خود اضافه کند. علاقمندان می‌توانند سه طعم مختلف از این بال مرغ ها را در اختیار داشته باشند: عسلی باربیکیو، سیر تند سرخ شده با پارمزان، فلفلی شیرین و تند.
KFC

در ماه مارس، کنتاکی فراید چیکن، چیکن ناگت را به منوی خود اضافه کرد که جزو اولین آیتم های منوی این برند در اواخر دهه ۹۰ بود. این ناگت‌های مرغ با استفاده از دستورالعمل اصلی کنتاکی فراید چیکن ( KFC) دوباره به منوی این رستوران اضافه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *