معرفی بهترین سوسیس نیوزیلند

در مسابقه بزرگ سوسیس «نیوزیلند 2023» صورت گرفت؛

معرفی بهترین سوسیس نیوزیلند

مسابقات بزرگ سوسیس نیوزیلند (GNZSC) هر ساله بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و بهترین سوسیس این کشور معرفی می‌شود.
به گزارش خبرنگار ما، طی 26 سال گذشته‌، این مسابقه بهترین و خوشمزه‌ترین سوسیس‌های نیوزیلند را معرفی کرده است. در این مدت که تولیدکنندگان با شور و اشتیاق منتظر این مسابقه هستند تا با اصلاح دستورالعمل‌های خود در این صنعت‌، برنده این مسابقه شوند.
نتایج به‌دست آمده از مسابقه امسال نشان می‌دهد که برنده سال 2023 بهترین سوسیس نیوزیلند از سیلوردیل در منطقه‌ای از اوکلند با نام Sam’s Butchery است.

سام ناداسون، برنده این مسابقه می‌گوید: « علاوه بر وقت گذاشتن برای درست کردن اصول اولیه و تمرکز بر تکمیل طعم‌ها، دلیل دیگری نیز وجود دارد که به برنده شدن من کمک کرده است. » او ادامه داد:«نوه من هفته گذشته به دنیا آمده که معتقدم او برای من شانس آورده است!»
بر پایه این گزارش این مسابقه تولیدکنندگان سوسیس را تشویق می‌کند تا مرزهای طعم دهی و نوآوری را پشت‌سر بگذارند تا بهترین سوسیس سنتی، بهترین سوسیس لذیذ و شاید مهمتر از همه، بهترین سوسیس در کل نیوزلند را تولید کنند.
کتی پترسون، نویسنده و داور این مسابقه، معتقد است که عطر، ظاهر، بافت و البته طعم سوسیس‌های امسال عالی بود که همین دلایل انتخاب برنده را سخت می‌کرد.

پترسون می‌گوید: «تولید سوسیس با گوشت بره می‌تواند بسیار مشکل باشد، اما سام ناداسون به همراه تیم منحصر به فردش در ساخت این سوسیس عالی عمل کرده‌اند.»
شاید به همان اندازه خود سوسیس‌ها، جامعه باورنکردنی سوسیس‌سازان و دوستداران سوسیس که هر ساله گرد هم می‌آیند تا بهترین سوسیس‌ها را بیابند، تأثیرگذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *