فراخوان حضور در اولین نمایشگاه «Green Farm» در مازندران

از 24 تا 27 بهمن‌ماه در ساری برپا می‌شود؛

فراخوان حضور در اولین نمایشگاه «Green Farm» در مازندران

رضا رستمی، مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران با ارسال نامه‌ای به جمال حسین‌زاده، دبیر انجمن صنایع فرآورد‌های گوشتی ایران از اعضای انجمن جهت حضور در اولین نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی، تکمیلی و فناوری‌های نوین کشاورزی و غذایی (صادرات محور) دعوت به‌عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع فرآورد‌های گوشتی ایران نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی، تکمیلی و فناوری‌های نوین کشاورزی و غذایی (صادرات محور) در «مازندران نگین کشاورزی کشور» از تاریخ 24 لغایت 27 بهمن‌ماه 1402 با حمایت اتاق تعاون ایران‌، استانداری مازندران و دیگر دستگاه‌های دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود.
در این نامه آمده است: «برگزاری این رویداد و بازدید افراد تأثیرگذار و شرکت‌های مطرح در تداوم اجرای این نمایشگاه حائز اهمیت است. حضور مجموعه‌های به‌نام، همچنین تبادل اطلاعات و انتقال تکنولوژی‌ تولیدکنندگان و حضور نهادهای تصمیم‌گیر در این نمایشگاه و نیز دعوت گسترده از مخاطبین ویژه و حضور یک هیأت تجاری فرصت مناسبی را جهت بهره‌برداری و بسترسازی از این رویداد در استانی که دارای تنوع بسیار زیاد محصولات کشاورزی و دامی است فراهم می‌آورد.»
در ادامه می‌خوانیم: «بدینوسیله از آن انجمن محترم که دارای اعضای اثرگذار در حوزه فرآورده‌های گوشتی کشور می‌باشید، با کمال افتخار جهت حضور فعال در این نمایشگاه دعوت به‌عمل می‌آید.»
شایان ذکر است با عنایت به این‌که نقشه سالن تحت پوشش نمایشگاه از هم‌اکنون آماده می‌باشد، آن انجمن می‌تواند بلافاصله پس از تکمیل فرم پیوست نسبت به ثبت‌نام قطعی، تخصیص فضا و تعیین محل غرفه اقدام نماید. این بدان معناست که اولویت واگذاری غرفه‌ها منطبق بر زمان ثبت‌نام هریک از شرکت‌کنندگان خواهد بود.
با امید به این‌که حضور در این نمایشگاه نتایج پرباری را برای آن شرکت به‌همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *