کاهش 6.7 درصدی قیمت بیکن

بعد از 52 هفته محقق شد؛

کاهش 6.7 درصدی قیمت بیکن

سرویس بین‌الملل: برای اولین‌بار فروش کلی بیکن بعد از 52 هفته، به کمتر از 5.9 میلیارد دلار (کاهش 6.7 درصدی نسبت به سال قبل) رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران، قیمت بیکن به 6.05 دلار کاهش یافته که نسبت به سال گذشته با کاهش 6.7 درصدی همراه بوده است. همانطور که اکثر خریداران تائید می‌کنند، بسیاری از بسته‌های بیکن به بسته‌های ۱۲ اونسی در مقابل بسته‌های ۱ پوندی تغییر پیدا کرده است، که ممکن است یکی از دلایل کاهش قیمت را توضیح دهد. لازم به ذکر است که تقاضا برای خرید بیکن همچنان بالا است، اما در کل، بسیاری از مصرف‌کنندگان ترجیح دادند با توجه به تورم در سال 2023 میلادی، از خرید برخی از محصولات جلوگیری کنند.
کریس دوبویس، معاون اجرایی شرکت «فِرش پروتئین»، اظهار داشت: «وقتی با کاهش قیمت رو‌به‌رو می‌شوید، انتظار دارید که افزایش فروش صورت گیرد، اما این اتفاق در سال 2023میلادی در فروش بیکن رخ نداد.»
یکی از انواع بیکن که در سال 2023 میلادی رشد چشمگیری در فروش داشت، تکه‌های بیکن برای طعم‌دار‌کردن سالاد بود که فروش آن به یک میلیارد دلار رسید و بیش از 264 درصد افزایش فروش را ثبت کرد.
نوآوری‌ در محصولات جدید در بخش بیکن همچنان ادامه دارد، زیرا بسیاری از مصرف‌کنندگان به‌دنبال جدید ترین طعم‌ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *