بیست‌ونهمین کنگره ملی صنایع غذایی 12 اردیبهشت‌ماه 1402 برگزار می‌شود

چهارمین کنگره بین‌المللی و بیست‌ونهمین کنگره ملی صنایع غذایی ایران 12 و 13 اردیبهشت 1402 در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران معاون ارتباط با صنعت و تجاری‌سازی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با ارسال نامه‌ای به ‌دبیر انجمن صنایع فرآورده‌‌های گوشتی کشور خواستار مشارکت انجمن در قالب حمایت مالی، ارائه مقاله، دعوت از سخنرانی خارجی، سخنرانی کلیدی، برگزاری کارگاه و ارائه محصولات در غرفه‌های نمایشگاهی شد.
در بخشی از نامه آمده است:
«ضمن ابراز خرسندی از میزبانی برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی و بیست‌ونهمین کنگره ملی صنایع غذایی ایران توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، این فرصت را مایه مباهات و خرسندی دانسته که با همکاری و مساعدت اعضاء هیأت علمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، انجمن علوم و صنایع غذایی ایران، پیشکسوتان، متخصصان و صنعتگران گرامی به برپایی هرچه باشکوه‌تر این کنفرانس همت نماییم.»
در بخش دیگر نامه می‌خوانیم: دست‌اندرکاران کمیته اجرایی چهارمین کنگره بین‌المللی و بیست‌ونهمین کنگره ملی صنایع غذایی ایران، برآنند تا با استعانت از خداوند متعال و برکت حضور پژوهشگران، متخصصان ملی و بین‌المللی و صنعتگران کشور گامی در میسر نشر و اشتراک دستاوردهای علمی و صنعتی فرزندان این مرز و بوم بردارد. امید است با مشارکت و مساعدت شما بزرگواران در انجام این مهم، توفیق خدمت یابیم.
گفتنی است این کنفرانس در تاریخ 12 و 13 اردیبهشت 1402 در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به آدرس تهران، احمدآباد مستوفی، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به‌صورت حضوری برگزار خواهد گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *