برگزاری پانزدهمین جلسه کمیته ایمنی غذای شرکت «شوکا طعام»

«شرکت فرآورده‌های گوشتی شوکا طعام» به عنوان واحد پیشتاز در انجام طرح‌های بهداشتی و صنعتی، پانزدهمین جلسه کمیته ایمنی غذا مبتنی بر ایزو 22000:2018 واحد خود را بر اساسPRPs مخفف واژهPre-Requisite Programs و به معنای «برنامه‌های پیش‌نیاز» سازمان غذا و داروی کشور، 25 مهرماه در محل این واحد برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران، این کمیته‌ها بر اساس اولین مصوبه اولین کمیته، بر اساس نیاز واحد به صورت هفتگی یا ماهیانه در محل واحدهای تولیدی مواد غذایی تشکیل می شود.
مدیر کمیته ایمنی غذا، مسئول فنی و کنترل کیفی واحد تولیدی و اعضای کمیته متشکل از مدیر کارخانه، ناظر دامپزشکی، مسئول آزمایشگاه، مدیر تولید، مدیر فنی و تأسیساتی، مسئول بهداشت حرفه‌ای‌ HSE و مدعوین دیگر هستند که می توانند بر اساس نیاز یا موارد پیش آمده شاغلین بخش‌های مختلفی که در CP (نقطه بحران) حضور دارند، باشند.
دستور جلسه بررسی موارد در دست اقدام تعیین شده از جلسه قبل به انضمام موارد ایجاد شده از کمیته قبلی تا فعلی است. همچنین اقدامات انجام شده و مصوبات کمیته، خواندن گزارش‌ها توسط مجری هر موضوع و تصویب نامه‌هایی است که ارتقای بهداشتی و صنعتی واحد تا رسیدن غذای سالم به دست مصرف کننده را در برمی‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *