برگزاری سی‌امین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی علوم و صنایع‌غذایی

رییس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران خبر داد‌:

برگزاری سی‌امین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی علوم و صنایع غذایی

سی‌امین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی علوم و صنایع غذایی ایران در شهریور‌ماه  ۱۴۰۳ توسط انجمن علوم و صنایع غذایی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبر‌نگار ما، دکتر محمد‌حسین عزیزی، رییس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران ضمن بیان این مطلب افزود: سی‌امین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی علوم و صنایع غذایی ایران در شهریور‌ماه  ۱۴۰۳ توسط انجمن علوم و صنایع غذایی ایران و با همت دانشگاه‌ها، شرکت‌ها، مؤسسات و مراکز علمی و تحقیقاتی در دانشگاه تربیت مدرس، برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به اهداف برگزاری این کنگره اشاره و افزود: تلاش برای برقراری ارتباط و ایجاد تشکل میان واحدهای صنعتی، متخصصین، کارشناسان، اساتید، اندیشمندان و دانشجویان مرتبط. تلاش برای حمایت از گروه‌ها و صنایعی که در این عرصه فعالیت دارند. تلاش برای همگام کردن صنعت غذای ایران با فنّاوری روز دنیا و آشنایی متخصصین و صاحب‌نظران. تلاش برای ارتقای سطح علمی این صنعت و زمینه‌سازی جهت نوآوری. تلاش برای اطلاع‌رسانی تمامی اعضای خانواده صنایع غذایی از تحولات و همه آنچه در صنعت غذای کشور رخ می‌دهد.تلاش برای برقراری ارتباط و ایجاد تشکل میان واحدهای صنعتی، متخصصین، کارشناسان، اساتید، اندیشمندان و دانشجویان مرتبط. تلاش برای حمایت از گروه‌ها و صنایعی که در این عرصه فعالیت دارند.تلاش برای همگام کردن صنعت غذای ایران با فنّاوری روز دنیا و آشنایی متخصصین و صاحب‌نظران. تلاش برای ارتقای سطح علمی این صنعت و زمینه‌سازی جهت نوآوری. تلاش برای اطلاع‌رسانی تمامی اعضای خانواده صنایع غذایی از تحولات و همه آنچه در صنعت غذای کشور رخ می‌دهد، از جمله اهداف تعریف شده برگزاری این کنگره ملی است.

دکتر عزیزی همچنین به محورهای تخصصی گنگره نیز اشاره و ادامه داد:کاهش و بازیافت ضایعات صنایع غذایی، روش‌های نوین فرآوری و نگهداری مواد غذایی،کنترل بهداشت و کیفیت غذا، غذاهای مفید، پری‌بیوتیک و پروبیوتیک، کاربرد اسانس‌ها و عصاره‌های طبیعی در صنایع غذایی، ترکیبات ضد تغذیه‌ای موجود در غذا امنیت و ایمنی غذایی، بحران آب و صنایع غذایی، غنی‌سازی مواد غذایی، فناوری نانو و بیوتکنولوژی نانو در صنایع غذایی، میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی در صنایع غذایی، مهندسی مواد و طراحی خطوط تولید مواد غذایی، راهکارهای کاهش مصرف انرژی در صنایع غذایی، فرمولاسیون غذا، صنعت فرآورده‌های گوشتی، صنایع تولید غلات، صنایع بسته‌بندی مواد غذایی، صنایع لبنیات، صنایع نفت و سایر تحقیقات جدید در صنایع غذایی از جمله محور‌های برگزاری سی‌امین کنگره خواهد بود.

دکتر عزیزی خاطرنشان ساخت: دبیرخانه کنگره تا تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ آماده پذیرش مقالات متخصصان ارجمند است، لذا جهت اطلاع بیشتر به سایت کنگره به آدرس   http://ifstacongress۳۰ .modares.ac.ir مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *