راه‌اندازی خط تولید بِیکن جدید شرکت «تایسون فود»

در آمریکا محقق شد؛

راه‌اندازی خط تولید بِیکن جدید شرکت «تایسون فود»

سرویس بین‌الملل: شرکت «تایسون فود» به طور رسمی کارخانه جدید تولید مواد غذایی خود را با هزینه 355 میلیون دلاری در شهر بولینگ گرین، آمریکا راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع گوشتی ایران، تایسون انتظار دارد که این کارخانه به مساحت 400 هزار فوت مربع هفته‌ای 2 میلیون پوند بیکن و با کیفیت بالا تولید کند و این شرکت بزرگ اعلام کرده است که تسهیلات جدیدش فرصت قابل توجهی برای نوآوری در زمینه طعم‌ها، اندازه‌ها و محصولات جدید بیکن مانند بیکن کاملاً پخته شده را به‌وجود می‌آورد.
دانی کینگ، ‌مدیرعامل تایسون فود، اظهار داشت: (‌کارخانه نوآورانه و جدید ما در بولینگ گرین نشان دهنده یک سرمایه‌گذاری عظیم است که ما به آن افتخار می‌کنیم. این سرمایه گذاری به ما امکان می‌دهد تا بر روی بهداشت و ایمنی اعضای تیم خود تمرکز کنیم و در عین‌حال خدمات بهتری را به مشتریانمان ارائه کنیم.)
این گزارش می افزاید: ملانی بولدن، رئیس گروه مواد آماده و مسئول رشد شرکت تایسون، اعلام کرد: (‌بیکن بر اساس تقاضای مصرف بیکن از سمت مصرف‌کنندگان هم در منزل و هم در رستوران‌ها در حال رشد است و تولید گسترده ما به ما امکان می‌دهد این رشد را رهبری کنیم و نوآوری را در این زمینه گسترش دهیم.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *