«مک دونالد» و بازگشت معروف‌ترین غذای طرفدارانش

سرویس بین‌‌الملل: در هفته‌های آغازین سال 2024 میلادی، «مک دونالد» در حال بازگرداندن یکی از آیتم‌های مورد علاقه طرفدارانش است.

دبل بیگ مک، که به جای دو عدد چهار برگر دارد؛ برای مدت محدودی در سراسر شعبه‌های «مک دونالد» به منو باز می‌گردد. مدیر ارشد استراتژی منوی جهانی «مک دونالد» ، اعلام کرد: ما می‌خواهیم کیفیت را تا جایی که می توانیم بالا ببریم. دبل بیگ مک برای اولین بار در سال 2020، در منوی ما بود. زمانی که کووید همه‌گیر شد، بر صنعت غذا غلبه کرد، و این صنعت را تغییر داد و این شرکت را مجبور به کاهش ساعات کار و برخی موارد تغییر منو کرد.
کریس کمپچینسکی، مدیرعامل «مک دونالد» اظهار داشت: در ایالات متحده، داشتن یک همبرگر بزرگتر یک فرصت است. با توجه به این نکته، نسخه جدید دبل بیگ مک با نسخه قبلی متفاوت خواهد بود. کمپچینسکی همچنین ادامه داد:ما باور داریم که می‌توانیم یک همبرگر بزرگ با طعمی عالی و ارزش غذایی بالاتر از آنچه مشتریان می‌توانند در هر جای دیگری تهیه کنند، ارائه کنیم. مشتریان می توانند منتظر نان‌های نرم‌تری باشند و لازم به ذکر است هر رستوران تنظیمات گریل خود را برای پخت بهتر و بهبود نحوه ذوب پنیر تنظیم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *