فروش 103 میلیارد دلاری صنعت سوسیس و هات داگ

تا سال 2030محقق می‌شود؛

فروش 103 میلیارد دلاری صنعت سوسیس و هات داگ

سرویس بین الملل: بازار سوسیس و هات داگ تا سال 2030 به طور قابل توجهی رشد خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران، بازار سوسیس و هات داگ تا سال 2030 به 103.33 میلیارد دلار خواهد رسید . آخرین ارقام گزارشات جهانی در این صنعت نشان از رشد ، بازار سوسیس و هات داگ از 74.99 میلیارد دلار در سال 2022 به 103.33 میلیارد دلار تا سال 2030 می‌دهد و نرخ رشد سالانه این بازار در این دوره 4.1 درصد پیش‌بینی شده است‌.
لازم به ذکر است اروپا در سال 2022 بزرگترین سهم از بازار سوسیس و هات داگ را داشته است، در حالی‌که آسیا و اقیانوسیه در این بازه زمانی بالاترین نرخ رشد را داشته اند. رشد سریع جمعیت شهرنشینی در این مناطق، فرصت‌های زیادی برای بازیکنان کلیدی در این بازار فراهم می‌کنند. همچنین، افزایش نرخ شهرنشینی در این مناطق نیز، مصرف روزافزون غذاهای آماده و فرآوری شده را تشویق می‌کند. سوسیس و هات داگ به عنوان یک محصول خوراکی در دسته میان وعده‌ها قرار می‌گیرند و تقاضای روزافزون برای غذاهای فرآوری شده و آماده در بازار سوسیس و هات داگ آسیا و اقیانوسیه را افزایش می‌دهند‌.
رشد قابل توجه محبوبیت سوسیس و هات داگ فرصت‌های رشد سودآوری را برای بازار سوسیس و هات داگ در دوره پیش‌بینی شده فراهم می‌کند. سوسیس و هات داگ به‌دلیل طعم، راحتی و انواع جدیدی که در بازار همواره در حال ارائه است، در سال‌های اخیر توجه بسیاری را به خودجلب کرده است. به‌عنوان مثال، در سال 2022، ساکنان نیویورک بیشترین هزینه را برای خرید سوسیس و هات‌داگ در فروشگاها صرف کردند و محبوبیت محصولات سوسیس و هات داگ مبتنی بر مرغ نیز در این منطقه در حال افزایش است.
همچنین لازم به ذکر است پیش‌بینی می‌شود که بازار سوسیس و هات داگ تا سال 2028 به
127579.17 میلیون دلار رشد خواهد کرد (نرخ رشد سالانه 5.53 درصد‌).
از دلایل متعددی که ‌می‌توان به رشد این بازار اشاره کرد تقاضای روزافزون برای تنوع در طعم‌های سوسیس و هات‌داگ و افزایش علاقه به غذاهای آماده با پخت سریع اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *