رونمایی از پنج طعم جدید سوسیس در اسکاتلند

سرویس بین‌الملل: «کیلتد» بزرگترین تولید کننده سوسیس اسکاتلند با راه‌اندازی مجموعه جدید سوسیس خود با طعم‌های متنوع به تقاضای طرفدارانش پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران، بزرگترین تولیدکننده سوسیس در اسکاتلند با گردش مالی 250 میلیون پوندی که در سال 1885 میلادی تأسیس شده است، وظیفه تیم توسعه محصول خود را بر روی تولید طیف وسیعی از سوسیس و کالباس با استفاده از گوشت‌هایی که با کیفیت بالا و در اسکاتلند پرورش یافته قرار داده است. محصول جدید این شرکت به‌دلیل فروش چشمگیر درسوپرمارکت‌ها مورد توجه تمامی افراد علاقه مند به این صنعت قرار گرفت. اسکاتلند 10.3میلیون پوند بیشتر نسبت به سال‌های گذشته هزینه کرد تا فروش سوسیس سال 2023 میلادی این کشور به 83.3 میلیون پوند برسد.

این گزارش می‌افزاید: محصول جدید «کیلتد» در بسته‌بندی‌های سوسیس شامل فلفل سیاه خرد شده، ‌هاگیس‌، خردل و عسل است. ‌هاگیس یک غذای سنتی اسکاتلندی است که این غذا از دسته پیش غذاها محسوب می‌شود و معمولاً در جشنواره‌ها و مناسبت‌های خاص سرو می‌شود. ‌هاگیس از دسته غذاهایی است که شامل جوانه جو، گوشت گوسفند، پیاز و ادویه‌ها تهیه می‌شود. طعم ‌هاگیس به‌دلیل استفاده از ادویه‌ها و ترکیبات منحصر به فردش، خوشمزه و کمی تند و ترش است. همچنین،‌ هاگیس به‌دلیل طعم منحصر به فردش، ممکن است برخی افراد را به‌دلیل ترکیبات و طعم خاصش جذب کند در حالی‌که ممکن است برای برخی دیگر چندان جذاب نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *