رشد سالانه 3 درصدی بازار بِیکن

طی سال‌های 2022 تا 2030 میلادی محقق ‌می‌شود؛

رشد سالانه 3 درصدی بازار بِیکن

ارزش بازار جهانی بیکن در سال 2021میلادی به 23 هزار و 446 میلیون دلار رسید و انتظار می‌رود که تا سال 2030 شاهد افزایش نرخ رشد سالانه 3.13 درصدی در این بازار باشیم.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران، رشد در این بازار ناشی از افزایش تقاضا برای غذاهای آماده و سریع‌الپخت است. تولیدکنندگان پیشرو در این صنعت و همچنین سرمایه‌گذاران با راه‌حل‌های مختلف برای بسته‌بندی‌‌های جذاب و انواع مختلف محصولات با طعم‌های مختلف و همچنین بیکن‌های کم کالری و بیکن بدون گلوتن به رشد این بازار کمک کردند و همچنین با جایگزین‌های گوشت در حال رقابت هستند. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که این صنعت به دلیل تغییر سبک زندگی و عادات غذایی شاهد رشد باشد.
این گزارش می‌افزاید: انتظار می رود در دوره مدنظر از نظر منطقه‌ای، آمریکای شمالی به دلیل مصرف بالای محصولات غذایی فرآورده‌های گوشتی، بر بازار جهانی بیکن تسلط یابد. همچنین حضور قوی بازیگران کلیدی در ایالات متحده باعث رشد بازار در این منطقه می شود. ارزش بازار بیکن ایالات متحده در سال 2019 به 7 هزارو 860 میلیون دلار رسید و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 میلادی به 9هزارو 502 میلیون دلار برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *