رشد سالانه 3 درصدی بازار بیکن اروپا

تا سال 2025 محقق می‌شود:

رشد سالانه 3 درصدی بازار بیکن اروپا

سرویس بین الملل: با توجه به آخرین اطلاعات به دست آمده از بازاراروپا ، بازار بیکن این بخش طی سال‌های 2020 تا 2025 میلادی سالانه شاهد رشد 2.56 درصدی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع گوشتی ایران، بررسی‌ها نشان می‌دهد که بوی بیکن سرخ شده و نان تازه یکی از رایحه‌های مورد علاقه کشورهای اروپایی مانند انگلستان است. بخش خرده فروشی اروپا و عمدتاً سوپرمارکت‌ها و ‌هایپرمارکت‌ها بیشترین سهم فروش و توزیع بیکن را در سراسر منطقه ثبت کرده‌اند.
فرانسه یکی از بازارهای بالقوه بیکن در اروپا
«بیکن کانادین»، «بیکن فوم»، «چیپس د لارد»، «لرد د پوترین فوم»، «لرد مایگر فرایس» و «لرد ونترش» از دسته‌های برگزیده بیکن در میان مصرف‌کنندگان فرانسوی است. «لاردون» یا مکعب‌های کوچک بیکن درآشپزخانه‌های فرانسوی بسیار ضروری است و در چاشنی مرغ سوخاری، در خورشت‌های فرانسوی و در سالادهای فرانسوی به شکل سرخ شده استفاده می شود. هر کشور و منطقه‌ای برش‌های گوشت مورد علاقه خود را دارد و این حقیقت در مورد فرانسه و بیکن فرانسوی نیز صدق می کند. بیکن خام را می‌توان از قصابی‌ها نیز تهیه کرد، در حالی‌که بیکن فرآوری شده را می‌توان از غذاخوری تهیه کرد. سوپرمارکت‌های محلی پرمصرف ترین نوع بیکن را برای افزایش فروش خود و همچنین جلب رضایت مصرف‌کنندگان به نمایش می‌گذارند. بیکن شهر آلزاس را همچنین ‌می‌توان در سوپرمارکت‌های فرانسوی نیز پیدا کرد. بیکن ورقه شده در بخش اغذیه فروشی‌های فرانسوی نیز موجود است، اما در قصابی‌ها نیز خریداری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *