دو آیتم جدید برگر کینگ به‌مناسبت «هالووین»

سرویس بین‌الملل: «برگر کینگ» با استفاده از دو آیتم جدید از 12 اکتبر2023 (20 مهر 1402) در تمامی شعب خود به استقبال جشنواره‌هالووین می‌رود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران، برگر کینگ اعلام کرد به مناسبت جشنواره ‌هالووین‌، دو آیتم جدید به نام‌های «گوست پپر چیکن فرایز» و ‌«واپر گوست پپر» را معرفی خواهد کرد که از تاریخ 12 اکتبر در تمامی شعبه‌های برگر کینگ در سراسر آمریکا موجود می‌شود. واپر گوست پپر برگر که برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ معرفی شده بود، شامل گوشت گوساله 100 درصد پخته شده روی آتش با پنیر تند آب شده،‌ هالوپینو، بیکن و پنیر، به همراه نان پرتقالی تست شده با کنجد سیاه است. پت اوتول، مدیر بازاریابی برگر کینگ در آمریکای شمالی، یادآور شد: «در ابتدای امسال، از مشتریان خود پرسیدیم که آیا باید واپر گوست پپر را به منو برگردانیم یا فرایز مرغی گوست پپر را معرفی کنیم.»
وی گفت: در ابتدای امسال طی برگزاری یک نظرسنجی به صورت همگانی از مشتریان خود در ارتباط با باز گرداندن دو مورد از محصولات خود ( گوست پپر چیکن فرایز و واپر گوست پپر) به منو، نتایج مساوی شد، بنابراین هر دو آیتم را به منوهایمان از ماه اکتبر در سراسر کشور اضافه می‌کنیم، برگر کینگ با این محصول جدید نشان داد که نوآوری‌های ترسناک به معنای قربانی کردن کیفیت یا طعم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *