برگزاری دوره آموزشی نقش و کاربرد پروتئین‌ها در فرآورده‌های گوشتی

دوره آموزشی نقش و کاربرد پروتئین‌ها در فرآورده‌های گوشتی (تئوری و عملی) 5 شنبه 19 مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران، این دوره با هدف آشنایی با کاربردها و ویژگی‌های انواع مختلف پروتئین‌های مورد استفاده در صنایع فرآورده‌های گوشتی برگزار شده و حاوی 5 امتیاز بازآموزی از اداره‌کل نظارت بر موادغذایی سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد برای مسئولین فنی خواهد بود.
بر پایه این گزارش دوره آموزشی فوق‌الذکر در محل شرکت پاک تلیسه (202) و به مدت 8 ساعت از 9 صبح 19 مردادماه برگزار خواهد شد.
این گزارش می‌افزاید: دکتر علی خنجری، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و عضو کمیته آموزش انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران، مهندس محمدتقی مقنیان، معاونت طراحی و کنترل کیفیت شرکت فرآورده‌های گوشتی 202 و عضو کمیته فنی و کمیته آموزش انجمن و دکتر رامین خرمی دستیار تخصصی گروه بهداشت و کنترل مواد غذایی دانشگاه تهران مدرسان این دوره آموزشی خواهند بود.
لازم به ذکر است که مدیران تحقیق و توسعه، مدیران کنترل کیفی، مسئولین فنی و بهداشتی، مدیران تولید و مدیران واحدهای تولید فرآورده‌های گوشتی و کارشناسان فعال در واحدهای تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی مخاطبان این همایش‌ هستند و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و تکمیل فرم آنلاین می‌توانند از طریق سایت انجمن اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *