ویژگی‌های تولید یک سوسیس با کیفیت

در مصاحبه با مدیرعامل شرکت « Reiser UK» عنوان شد؛

ویژگی‌های تولید یک سوسیس با کیفیت

سرویس بین‌الملل: ریچارد واتسون، مدیر عامل شرکت «Reiser UK») شرکت تخصصی در زمینه تجهیزات و فناوری‌های مربوط به بسته‌بندی، آماده‌سازی و تولید مواد غذایی) درباره تولید سوسیس‌هایی با کیفیت بالا و در مقیاس صنعتی با مجله Meat Management گفتگو داشت.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع گوشتی ایران و به گفته مدیرعامل شرکت «Reiser UK» وقتی صحبت از تولید انبوه می‌شود، کیفیت سوسیس عمدتاً به کارایی و انعطاف‌پذیری ماشین‌آلاتی که در آن‌ها تولید می‌شوند بستگی دارد.
ریچارد واتسون، مدیر عامل “Reiser UK”، توضیح داد:(آنچه برای تولیدکنندگان سوسیس مهم است، این است که فرآیند آن‌ها تکرارپذیر باشد و محصولی را تولید کند که خرده‌فروشان و مشتریانشان انتظار دارند.
مجموعه کاترهای کاسه‌ای Seydelmann ماشین‌آلات پیشرو در بازار هستند. ریچارد توضیح داد که این مجموعه برای کسانی که به دنبال کاهش اندازه از طریق برش هستند و در عین حال حجم بالای محصول را حفظ می‌کنند، ایده‌آل است. این کاترها برای محصولات همگن با محتوای چربی و نان خشک بالاتر مناسب هستند و از آخرین فناوری تیغه برای تولید محصولاتی مانند سوسیس صبحانه با کیفیت استثنایی استفاده می‌کنند.
کاترهای کاسه‌ای Seydelmann ماشین‌آلاتی هستند که به طور خاص برای فرآوری مواد غذایی، به ویژه در صنعت تولید گوشت و سوسیس طراحی شده‌اند. این کاترها به وسیله برش و مخلوط کردن مواد، به تولید محصولات همگن و با کیفیت بالا کمک می‌کنند.
یکی از ویژگی‌های کلیدی کاترهای کاسه‌ای Seydelmann شامل طراحی کارآمد است. این ماشین برای تولید در حجم بالا طراحی شده‌ و قادر به کاهش اندازه مواد به شکل دلخواه است. فناوری پیشرفته تیغه از دیگر موارد کلیدی این ماشین است. این کاترها همچنین می‌توانند برای محصولاتی با محتوای چربی و نان خشک بالا مورد استفاده قرار گیرند.
افزودنی است این کاتر‌ها به تولید محصولاتی با کیفیت استثنایی، مانند سوسیس صبحانه مشهور هستند.
به طور کلی، کاترهای کاسه‌ای Seydelmann به تولیدکنندگان کمک می‌کنند تا بهره‌وری و کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.
کاهش تعداد دفعات عبور محصول از فرآیند مکانیکی نیز اولویت بالایی برای کسانی است که به حفظ کیفیت اهمیت می‌دهند. مجموعه کاترهای کاسه‌ای Seydelmann، که شامل کاترهای وکیوم و پخت نیز می‌شود، حداقل آسیب به محصول را در طول فرآیند تضمین می‌کنند.
از مرغ تا بره، محصولات سوسیس امروزی می‌توانند از انواع گوشت به عنوان ماده اولیه استفاده کنند، و بنابراین ارائه یک برچسب پاک هرگز به این اندازه مهم نبوده است. خط سوسیس Vemag CC215 Alginate یک سیستم اکستروژن پیوسته است که می‌تواند به تولیدکنندگان کمک کند تا به این هدف دست یابند. سیستم اکستروژن پیوسته (Continuous Extrusion System) یک فرآیند صنعتی است که در آن مواد اولیه به طور مداوم و بدون وقفه از یک ورودی به داخل ماشین اکستروژن تغذیه می‌شوند و به شکل نهایی مورد نظر تبدیل می‌شوند.
ریچارد افزود:( ما درک می‌کنیم که مشتریان به دنبال ارائه محصولاتی با برچسب پاک برای مصرف‌کنندگان خود هستند. آنچه برای تولیدکنندگان اکنون مهم است این است که مصرف‌کنندگان به خاطر استفاده از پوشش کلاژنی از گوشت گاو، از خرید سوسیس‌های مرغی منصرف نشوند. مردم به برچسب پاک نیاز دارند و تکنولوژی پوشش آلژینات شرکت ما جوابی برای این نیاز فراهم می‌کند.) تکنولوژی پوشش آلژینات (Alginate Coating Technology) یک روش نوآورانه برای بسته‌بندی و محافظت از مواد غذایی است که از آلژینات، یک ماده طبیعی استخراج شده از جلبک‌های قهوه‌ای، استفاده می‌کند. این تکنولوژی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *