پوشش‌های کلاژنی 1.95 میلیارد دلاری صنعت سوسیس

تا سال 2028میلادی محقق می‌شود؛

پوشش‌های کلاژنی 1.95 میلیارد دلاری صنعت سوسیس

سرویس بین‌الملل: بازار پوشش‌های کلاژنی سوسیس در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و از 1.46 میلیارد دلار در سال 2023میلادی به 1.54 میلیارد دلار در سال 2024 با نرخ رشد سالانه 6.0 درصد افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع گوشتی ایران، پیش‌بینی می‌شود بازار پوشش‌های کلاژنی سوسیس به رشد قوی خود ادامه دهد و در سال 2028 میلادی به 1.95 میلیارد دلار با نرخ رشد سالانه 6.1 درصد برسد.
از دلایل رشد در دوره مدنظر می‌توان به افزایش تقاضا از بازارهای نوظهور، تغییر در رفتار مصرف کننده، تحولات نظارتی، افزایش مصرف سوسیس و افزایش آگاهی از اثرات زیست محیطی اشاره کرد.
بر پایه این گزارش انتظار می رود تقاضا برای غذاهای فرآوری شده بازار پوشش‌های کلاژنی در صنعت سوسیس و کالباس در آینده ادامه‌دار باشد. پوشش‌های کلاژنی سوسیس بخشی جدایی ناپذیر از غذاهای فرآوری شده است، زیرا راهی مناسب و کارآمد برای تولید سوسیس، یک محصول گوشتی فراوری شده محبوب، ارائه می‌دهد.
این گزارش می‌افزاید: شرکت‌های بزرگی که در بازار پوشش‌های کلاژنی سوسیس فعالیت می‌کنند، بر توسعه تکنیک‌های تولید نوآورانه، مانند اتوماسیون برای تولید سوسیس و برای افزایش کارایی و ثبات در فرآیند تولید تمرکز می‌کنند.
گفتنی‌ است اتوماسیون برای تولید سوسیس شامل استفاده از ماشین آلات برای انجام وظایفی مانند قطعه‌بندی، اتصال و بسته‌بندی سوسیس، کاهش نیاز به کار دستی و افزایش کارایی در فرآیندهای تولید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *