محصولات جدید برند ایتالیایی «اسمیتفیلد»

برند ایتالیایی اسمیتفیلد فودز به تازگی از بیکن جدیدشرکت خود رونمایی کرده است.

سرویس بین‌الملل: این شرکت اعلام کرد که فروش بیکن سالامی خشک ایتالیایی، پپرونی آنکیورد («Uncured Pepperoni» به اين معني که اين نوع پپرونی، به جای استفاده از نگهدارنده های شيميايی مثل نيتريت و نيترات، از مواد نگهدارنده طبيعي مثل نمک دريا و پودر زردچوبه استفاده می کند.)، سالامی جنوا را آغاز خواهد کرد.
این شرکت در تولید محصولات خود از گوشت گاو و چاشنی‌های ایتالیایی استفاده می‌کند. داگلاس بالدوین، مدیر برند در اسمیت فیلد، اعلام کرد: «برای دوستداران این شرکت، جدیدترین سوسیس‌های ما وعده‌ای دلپذیر و سرشار از پروتئین را ارائه می دهد که برای همه مناسب است. از آنجایی که ما شاهد شور و شوقی مداوم در تقاضا برای طعم‌های جدید هستیم، مصرف کنندگان می توانند این محصول را به خرید خود اضافه کنند.»
این برند به دلیل استفاده از روش های سنتی و کیفیت استثنایی خود شناخته شده است و گوشت هایی را عرضه می کند که خانواده ها آن را دوست دارند. این محصولات توسط تیمی متشکل از متخصصان متعهد آشپزی ساخته شده اند که عمل ساخت محصولات گوشتی را به یک هنر تبدیل می کنند.
محصولات جدید این شرکت، سوسیس خشک از قبل برش داده شده است که در هر بسته 12 اونسی حاوی 6 تا 10 گرم پروتئین در هر وعده بدون MSG، طعم دهنده ها یا رنگ های مصنوعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *