سرمایه اصلی انجمن فرآورده‌های گوشتی همدلی و همراهی اعضا است

در پیام نوروزی دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی اعلام شد؛‌

سرمایه اصلی انجمن فرآورده‌های گوشتی همدلی و همراهی اعضا است

جمال حسین‌زاده، دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران در پیام نوروزی خود سرمایه اصلی این انجمن را همدلی و همراهی اعضا قلمداد کرد.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی، مهندس جمال حسین‌زاده، دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران با ارسال پیام نوروزی خطاب به اعضای انجمن ضمن تأکید بر این مطلب و تبریک فرارسیدن سال نو تصریح کرد: در سالی که گذشت توانستیم با یاری پروردگار، همچون سال‌های گذشته فراز و فرودهای مسیر ارتقای جایگاه صنعت فرآورده‌های گوشتی را، هموارتر سازیم.
حسین‌زاده اظهار امیدواری کرده که در سال پیش‌رو با یاری خداوند در کنار شما تلاشگران صنعت و اساتید و متخصصان کمیته‌ها و کارگروه‌های معرفی شده از سوی شما عزیزان، نتایج و افتخارات بیشتری برای صنعت فرآورده‌های گوشتی رقم زنیم.
در بخش پایان پیام آمده است: از شما عزیزان که منتخبان خود در هیأت مدیره، بازرس و دبیرخانه انجمن را در ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی ذینفعان و بالندگی انجمن یاری رساندید، تقدیر و تشکر می‌نمایم و ایامی خجسته و سالی توام با سلامت، سعادت و شادکامی برای شما و خانواده محترم‌تان آرزومندیم.
گفتنی است وی با ارسال دو پیام جداگانه دیگری خطاب به کمیته‌های تخصصی انجمن و کمیته‌ آموزش سال نو را به آن‌ها تبریک گفته است.
به پیوست تصویر هر سه پیام را مشاهده می‌کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *