پیش‌بینی بازار سوسیس‌های کم‌چرب تا سال 2031

ارزش بازار سوسیس‌های کم چرب تا سال 2031میلادی به 4.8 میلیارد دلار می‌رسد.

سرویس‌ بین‌الملل: ارزش بازار سوسیس‌های کم چرب در سال 2021میلادی به 2.5 میلیارد دلار به ثبت رسید و تخمین زده می شود که تا سال 2031 میلادی این بازار به 4.8 میلیارد دلار برسد و از سال 2022 تا 2031 با رشد سالانه 6.7 درصدی رشد کند.
این صنعت در چند سال اخیر به دلیل نوآوری در سیستم غذایی، گسترش صنعت لجستیک، افزایش قیمت، توسعه تجارت جهانی و افزایش هزینه های مصرف کننده در حال رشد بوده است. علاوه بر این، این صنعت به طور مداوم مطابق با نیازهای مصرف کننده در حال تکامل است. علاوه بر این، تقاضا برای سوسیس‌های کم چرپ چندین برابر افزایش یافته است که دلیل آن ترجیح مصرف کنندگان به این‌ غذاها و همچنین مقرون به صرفه بودن‌ آن‌ها است.
افزودنی است محصولات گوشتی در طول زمان در پاسخ به نیازهای مصرف کننده و تقاضای بازار در حال تکامل هستند. امروزه مصرف کنندگان از تولیدکنندگان می خواهند که محصولاتی با بالاترین کیفیت تولید کنند. کسب‌وکارهای تولیدی، محصولات گوشتی طعم‌دار را در پاسخ به تقاضای مصرف‌کنندگان در تلاش برای جلب مشتری در بازار عرضه می‌کنند. کسب و کارها برای به نمایش گذاشتن بهترین طعم ها در محصولات خود از گیاهان و ادویه های مختلف استفاده می کنند. پس از صرف غذا، مشتریان متوجه طعم متمایز این محصولات می شوند. پیش بینی می شود که فروش سوسیس و کالباس در نتیجه معرفی گوشت‌های طعم دار و فرآوری شده در بازار افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *