پاویون ملی ایران در نمایشگاه پرود اکسپو 2025 مسکو برگزار می‌شود

پاویون ملی ایران در نمایشگاه مواد غذایی، آشامیدنی و مواد غذایی (پروداکسپو 2025 مسکو) از پانزدهم تا نوزدهم بهمن‌ماه سال‌جاری در مرکز نمایشگاهی اکسپوسنتر روسیه برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران، در مقطع کنونی با در نظر داشتن «امضای موافقت‌نامه تجارت آزاد بین ایران و کشورهای مشترک المنافع و روسیه»، شرایط ویژه‌ای برای افزایش صادرات کالا و خدمات به این منطقه از جمله روسیه ایجاد شده است.
در این راستا و به‌منظور تعمیق و گسترش روابط با فدراسیون روسیه، «گروه توسعه آرمانی ویرا»، امکانات و ظرفیت‌های منحصر به فردی را در حوزه‌های تجاری و مالی به شرح زیر فراهم کرده است که از جمله آنها می‌توان به دفتر نمایندگی رسمی بانک VTB روسیه در ایران با مجوز بانک مرکزی، مرکز تجاری ایران در روسیه -‌ مسکو «طبق مجوز صادره توسط سازمان توسعه تجارت ایران» و خانه فناوری و نوآوری ایران در روسیه (IHIT) تحت «نظارت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران» اشاره کرد.
همچنین این گروه، برگزار کننده نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران با تأکید بر برگزاری پاویون‌های جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی روسیه؛ نماینده رسمی اکسپوسنتر (مشابه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران) در ایران برای جذب شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های اکسپوسنتر و کارگزاری رسمی صندوق ضمانت صادرات ایران و مشاور این صندوق در توسعه روابط با EXIAR (صندوق همتا در روسیه) است.
در همین خصوص به‌منظور توسعه همکاری‌های مشترک، این گروه در نظر دارد با توجه به برنامه‌‌ریزی‌های گسترده انجام شده براساس مجوز شماره 2886580 مورخ 19 / 03 / 1403 سازمان توسعه تجارت ایران، پاویون ملی کشورمان را در نمایشگاه مواد غذایی، آشامیدنی و مواد اولیه غذایی، پروداکسپو 2025 مسکو در مرکز نمایشگاهی اکسپو سنتر روسیه از تاریخ پانزدهم تا نوزدهم بهمن‌ماه سال‌جاری، برگزار و نسبت به اعزام هیأت تجاری همزمان با این نمایشگاه اقدام کند.
از این‌رو، با هدف حضور مؤثر فعالان اقتصادی در نمایشگاه پروداکسپو 2025 مسکو، پاویون ملی کشورمان با هزینه مشارکت مناسب در سالن شماره 3 / 8 مرکز نمایشگاهی اکسپو سنتر برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، با توجه به این‌که رویداد بین‌المللی مذکور در تقویم نمایشگاهی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران قرار دارد، شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی با حداکثر 150 نفر کارمند می‌توانند با مراجعه به سازمان ذی‌ربط در استان خود از یارانه نمایشگاه خارجی و مشارکت در اعزام هیأت برخوردار شوند.
گفتنی است علاقه‌مندان به مشارکت در این نمایشگاه می‌توانند مراتب را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 7 آبان‌ماه از طریق شماره نمابر 88565905 -021 به این گروه اعلام کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر مراجعه به وبگاه مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در مسکو www.tcir.ru ، شماره تماس 09121906439 نیز پاسخگوی علاقه‌مندان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *