ویژه‌نامه روز جهانی هات‌داگ منتشر شد

ویژه‌نامه روز جهانی هات‌داگ به مناسبت 17 جولای به همت «اقتصادسبز» و با همکاری انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ما در سرمقاله این ویژه‌نامه که با عنوان «روز جهانی هات‌داگ؛ فست‌فود پرطرفدار» به رشته تحریر درآمده است به تاریخچه هات‌داگ و اهمیت نامگذاری‌های جهانی سال توسط ارگان‌های بین‌المللی پرداخته شده است.
گفت‌وگو با مهندس جمال حسین‌زاده، دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران با عنوان روایت 100 ساله تولید هات‌داگ در ایران، گفت‌وگو با هنریک قنبریانس، مدیرعامل شرکت «آندره» با تیتر گرامیداشت مناسبت‌های جهانی در ارائه تصویر واقعی از صنعت بسیار مؤثر است، گفت‌وگو با احسان مرادیان‌نژاد، عضو هیأت مدیره تعاونی وطن با عنوان «پاسداشت روز جهانی هات‌داگ باعث ارتقای کیفی تولیدات داخلی می‌شود و گفت‌و‌گو با علی اوجی، مدیرعامل مجتمع صنعتی پروتئینی «شام‌شام» با عنوان «تأمین مواد اولیه؛ چالش جدی در تولید فرآورده‌های گوشتی مهم‌ترین مطالب این ویژه‌نامه به شمار می‌رود.
18 حقیقت جالب درباره هات‌داگ، معرفی 5 کشور برتر تولیدکننده سوسیس جهان، «هات‌داگ» ستاره پنهان صنعت غذا، رشد 4 درصدی سالانه بازار جهانی سوسیس، معروف‌ترین «هات‌داگ‌»هایی که باید بشناسید و وگان‌ها هم «هات‌داگ» دارند از دیگر مطالب این ویژه‌نامه به‌شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *