سی‌امین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی علوم و صنایع غذایی ایران برگزار می‌شود

25 و 26 مهرماه امسال؛

سی‌امین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی علوم و صنایع غذایی ایران برگزار می‌شود + نامه

سی امین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی علوم و صنایع غذایی ایران، 25 و 26 مهرماه امسال در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن فرآورده‌های گوشتی ایران، سی‌امین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی علوم و صنایع غذایی ایران توسط انجمن علوم و صنایع غذایی ایران و با همت دانشگاه‌ها، شرکت‌ها، موسسات و مراکز علمی و تحقیقاتی برگزار خواهد شد.
تلاش برای برقراری ارتباط و ایجاد تشکل میان واحدهای صنعتی، متخصصین، کارشناسان، اساتید، اندیشمندان و دانشجویان مرتبط، تلاش برای حمایت از گروه‌ها و صنایعی که در این عرصه فعالیت دارند، تلاش برای همگام کردن صنعت غذای ایران با فناوری روز دنیا و آشنایی متخصصین و صاحب‌نظران، تلاش برای ارتقای سطح علمی این صنعت و زمینه‌سازی جهت نوآوری و تلاش برای اطلاع‌رسانی تمامی اعضای خانواده صنایع غذایی از تحولات و همه آنچه در صنعت غذای کشور رخ می‌دهد؛ از جمله اهداف این رویداد است.
کاهش و بازیافت ضایعات صنایع غذایی، روش‌های نوین فرآوری و نگهداری مواد غذایی، کنترل بهداشت و کیفیت غذا، غذاهای مفید، پری بیوتیک و پروبیوتیک، امنیت و ایمنی غذایی، بحران آب و صنایع غذایی، غنی‌سازی مواد غذایی، ‌راهکارهای کاهش مصرف انرژی در صنایع غذایی، فرمولاسیون غذا، صنعت فرآورده‌های گوشتی، صنایع تولید غلات، صنایع بسته بندی مواد غذایی، صنایع لبنیات و …. برخی از محورهای کنگره مذکور است.
گفتنی است برگزاری نمایشگاه جانبی برای حضور کارخانجات صنایع غذایی جهت ارایه آخرین دستاوردها و پژوهش‌های علمی از جمله برنامه‌های این رویداد علمی به شمار می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *