«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد

در حکمی از سوی «دکتر غلامرضا نوری» وزیر جهاد کشاورزی، دکتر «علیرضا رفیعی‌پور» با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این ابلاغ آمده است: «انتظار است با بهره‌گیری از توان نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط و همکاری با معاونین، مدیران، روسای سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌ها، گام‌های موثری بردارید. امید است با اتکال به خداوند متعال در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم برای تحقق اهداف دولت در انجام وظایف و امور محوله موفق و موید باشید.»
گفتنی است، وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه، از زحمات «دکتر مجتبی نوروزی» قدردانی کرد.
پی‌نوشت حکیم مهر:
همان‌گونه که در خبرهای قبل (ششم مهرماه) اطلاع‌رسانی کرده بودیم، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» رئیس اسبق سازمان دامپزشکی کشور و مدیرکل دامپزشکی استان البرز بار دیگر به عنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد.
متاسفانه به محض انتشار خبر قبلی حکیم مهر در خصوص قطعی شدن انتصاب دکتر رفیعی‌پور به عنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور، شیطنت‌های متعددی از سوی برخی افراد مغرض به منظور لغو یا تاخیر این انتصاب صورت پذیرفت که خوشبختانه با درایت «دکتر غلامرضا نوری قزلجه» وزیر محترم جهاد کشاورزی این کارشکنی‌ها به نتیجه نرسید.
لازم به ذکر است، دکتر رفیعی‌پور از نیروهای پاکدست، بی‌حاشیه و خوشنام سازمان دامپزشکی کشور می‌باشد که با توجه به شناخت قبلی و تجارب دوره ریاست پیشین خود در این سازمان و تعامل مناسبی که با سازمان نظام دامپزشکی در دوره قبل داشتند، امید است شاهد شکوفایی و سربلندی هر چه بیشتر سازمان دامپزشکی کشور و خانواده دامپزشکی باشیم. قطعا با توجه به ویژگی‌های مدیریتی دکتر رفیعی‌پور، وی از توانایی‌های لازم برای هماهنگی و تعامل لازم با بخش خصوصی دامپزشکی نیز برخوردار بوده و ان‌شاالله شاهد اعتلای این بخش نیز خواهیم بود.
حکیم مهر به نوبه خود این انتصاب شایسته را به جناب آقای دکتر رفیعی‌پور تبریک عرض نموده و آمادگی خود را برای حمایت و همکاری کامل با سازمان دامپزشکی کشور برای پیشبرد اهداف عالیه این سازمان اعلام می‌دارد.
همچنین جا دارد در اینجا از زحمات «دکتر مجتبی نوروزی» ریاست محترم پیشین سازمان دامپزشکی کشور تقدیر و تشکر نماییم. دکتر نوروزی در این دوره از ریاست سازمان، تفاوت‌های قابل توجهی با دوره قبلی ریاست خود داشته و عملکردی بسیار پخته‌تر و با درایت بیشتر ارائه نمود. وی در دوره مدیریت خود ضمن اجتناب از فعالیت‌های حاشیه‌ای، تعامل بسیار خوبی با تشکل‌ها و مجامع صنفی و بخش خصوصی دامپزشکی برقرار نمود. حضور پررنگ دکتر نوروزی در سازمان نظام دامپزشکی و همکاری مثبت با این سازمان منشاء خدمات بسیاری بوده است. وی بر خلاف رؤسای قبلی سازمان، به مباحث اختلاف برانگیز بین دو سازمان ورود نکرد و رویه تعامل را به جای مجادله در پیش گرفت. همچنین تجربیات ارزشمند دکتر نوروزی درباره مباحث حقوقی و مالی و بخش خصوصی در این دوره بسیار راهگشا بود. / حکیم مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *