دوره آموزشی اصول و مبانی تعیین عمر ماندگاری و ویژگی‌های حسی مواد غذایی 11 مرداد برگزار می‌شود

دوره آموزشی اصول و مبانی تعیین عمر ماندگاری و ویژگی‌های حسی مواد غذایی به همت انجمن صنایع فرآورد‌های گوشتی ایران یازدهم مردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده‌های گوشتی ایران این دوره با هدف آشنایی با روش‌های افزایش عمر ماندگاری فرآورده‌های غذایی به مدت 8 ساعت و به‌صورت آنلاین -اسکای روم برگزار می‌شود و دارای 5 امتیاز بازآموزی از اداره‌کل نظارت بر مواد غذایی سازمان غذا و دارو برای مسؤولین فنی می‌باشد.
بر پایه این گزارش دکتر افشین آخوندزاده بستی، عضو هیأت علمی گروه بهداشت و کنترل موادغذایی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و دکتر علی خنجری، عضو هیأت علمی گروه بهداشت و کنترل موادغذایی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران مدرسان این دوره آموزشی هستند.
این گزارش می‌افزاید: مدیران تحقیق و توسعه، مدیران کنترل کیفی، مسؤولین فنی و بهداشتی، مدیران تولید و مدیران واحدهای تولید فرآورد‌های گوشتی و کارشناسان فعال در واحدهای تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی مخاطبان این دوره به شمار می روند.
لازم به ذکر است علاقه‌مندان جهت حضور در این دوره آموزشی با تکمیل فرم ثبت‌نام آنلاین از طریق سایت انجمن به آدرس www.mppso.com می‌توانند اقدام نموده و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 89 – 88843479 – 021 تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *