ثبات در تولید سوسیس به کاهش هزینه و ضایعات کمک می‌کند

در مصاحبه با «ادوارد هوییت» رئیس بخش مدیریت گوشت شرکت « Reiser UK» عنوان شد؛

ثبات در تولید سوسیس به کاهش هزینه و ضایعات کمک می‌کند

سرویس بین‌الملل: «Reiser UK» یک شرکت تخصصی در زمینه تجهیزات و فناوری‌های مربوط به بسته‌بندی، آماده‌سازی و تولید مواد غذایی است.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع گوشتی ایران، این شرکت به‌خصوص در صنعت فرآوری گوشت و سوسیس فعالیت دارد و به ارائه راهکارهایی برای رشد کیفیت و کارایی تولید می‌پردازد.
«Reiser UK» به نوآوری و بهینه‌سازی فرآیندهای تولید توجه دارد و محصولات و خدمات مختلفی برای کاهش هزینه‌ها و ضایعات ارائه می‌دهد.
در این خصوص مصاحبه‌ای با بخش مدیریت گوشت این شرکت «ادوارد هوییت» در مورد این‌که چگونه آخرین پیشرفت‌ها در اتوماسیون به تولیدکنندگان سوسیس، بزرگ و کوچک کمک می‌کند تا محصولاتی با ضایعات کم و سازگار ایجاد کنند، گرفته شده است که در ادامه ماحصل آن را می‌خوانیم.

(کاهش هزینه‌ها در تولید به این بستگی دارد که اطمینان حاصل کنید محصولات شما همواره یکدست تولید می‌شوند. اگر بتوانید از انجام دوباره بسته بندی یا مشکلات خارج از مشخصات جلوگیری کنید، در این صورت ضایعات را کاهش داده و بازدهی را افزایش خواهید داد. قضیه به همین سادگی است.
کسب‌وکارهایی که از ماشین‌آلاتی، بدون کنترل فرآیند استفاده می‌کنند، بیشتر با این نوع مشکلات مواجه هستند. مهم نیست که آنها از کدام دستگاه استفاده می‌کنند، چه کاتر کاسه‌ای، چه میکسر یا چه آسیاب، اگر یک کسب‌وکار به اپراتورها واگذار کند که تصمیم بگیرند چه مدت مخلوط کنند یا چقدر آسیاب یا برش انجام دهند، در نهایت تولید آنها با تغییرات زیادی رو به رو خواهد شد.
کنترل مؤثر در مرحله آماده‌سازی نقش حیاتی در دستیابی به این ثبات ایفا می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از ماشین‌آلات “Reiser UK” شامل سیستم‌های کنترل یکپارچه هستند که برنامه‌های پیش‌تنظیم شده‌ای برای برش، مخلوط کردن یا آسیاب کردن به اپراتورها ارائه می‌دهند. آنچه تولیدکنندگان باید به دنبال آن باشند، یک فرآیند ثابت و تکرارپذیر با پارامترهای زمان و سرعت ثابت است.)
اد هوییت افزود:( ماشین‌آلات “Reiser UK” به خاطر تنوع و انعطاف‌پذیری خود شناخته شده‌اند. چیزی که مجموعه Vemag را از دیگر سیستم‌های موجود متمایز می‌کند، فناوری منحصر به فرد دوپیچه آن است. بر خلاف بسیاری از سیستم‌های دیگر که از چندین مؤلفه تشکیل شده‌اند، Vemag یک سیستم تقسیم‌بندی دو قسمتی ساده ارائه می‌دهد. این طراحی نه تنها مونتاژ و جداسازی را ساده می‌کند، بلکه احتمال گم شدن قطعات و آسیب دیدن را نیز کاهش می‌دهد.
از‌هات‌داگ‌های کوچک گرفته تا سوسیس‌های درشت، این ماشین‌ها به راحتی طیف وسیعی از محصولات را مدیریت می‌کنند و اغلب نیاز به تنظیمات حداقلی یا حتی بدون تنظیمات دارند. با ادامه رشد بازار سوسیس، با محصولاتی که حضور قابل توجهی در قفسه‌ها دارند، انعطاف‌پذیری Vemag برای مشتریانی که به دنبال گسترش و تنوع در محصولاتشان هستند، بسیار ارزشمند خواهد بود.)
او اعلام کرد: (انعطاف‌پذیری یک دارایی بزرگ در تولید است، به ویژه اگر بخواهید خطوط تولید موجود خود را گسترش یا توسعه دهید. نکته اصلی این است که مشتریان شرکت ما دارای ماشینی هستند که می‌تواند در دامنه‌ای از گوشت‌ها کار کند، به این معنی که آنها نیازی به سرمایه‌گذاری مجدد یا خرید قطعات تغییر یافته برای گسترش ندارند.)

معرفی سیستم‌های آسیاب درون‌خطی بر روی کوچک‌ترین ماشین خود، یک نوآوری قابل توجه از سوی “Reiser UK” است. این ویژگی در مدل Vemag HP1 در دسترس است و به تولیدکنندگان کوچک سوسیس اجازه می‌دهد تا به فناوری‌ای دسترسی پیدا کنند که به طور سنتی فقط برای تولیدکنندگان بزرگ مقیاس در دسترس بوده است.
ادوارد اضافه کرد:(خودکارسازی اغلب به عنوان روبات‌های بزرگ و فناوری‌های پیچیده دیده می‌شود؛ اما برای بسیاری از افراد، اولین قدم به سوی خودکارسازی، انتقال از یک پرکن پیستونی موجود به Vemag HP1 است. علاوه بر ارائه راه‌حلی برای تولید در مقیاس بزرگ، مجموعه Vemag می‌تواند نقطه ورود قابل دسترسی‌تری به خطوط تولید خودکار ارائه دهد. این یک راه‌حل انعطاف‌پذیر است.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *