بازار 5 میلیارد دلاری سوسیس ماهی سالمون

تا سال 2032 محقق می‌شود؛

بازار 5 میلیارد دلاری سوسیس ماهی سالمون

سرویس بین الملل: بازار سوسیس ماهی سالمون در سال ۲۰۲۳ میلادی به ارزش 4.1 میلیارد دلار رسید و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۳۲میلادی به 5.4 میلیارد دلار برسد.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع گوشتی ایران، این رشد به دلیل مصرف روزافزون غذاهای پروتئینی و محصولات دریایی، اتخاذ سبک زندگی سالم و عادات غذایی سالم، افزایش آگاهی از سلامت در میان مردم و عرضه نسخه‌های محصولاتی با ارزش افزوده است که از عوامل کلیدی در رشد این بازار است. با توجه به افزایش آگاهی مردم از اهمیت اسیدهای چرب امگا ۳ و محتوای پروتئین بالای ماهی سالمون، تقاضا برای سوسیس ماهی سالمون رو به افزایش است. مصرف منظم این نوع سوسیس به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، سرطان، کاهش اختلالات شناختی و آلزایمر، و بهبود سلامت قلب کمک می‌کند.
افزودنی است افزایش استفاده از محصولات دریایی مانند سوسیس ماهی سالمون، به دلیل آماده برای مصرف بودن، پایداری بالا و توانایی تامین نیازهای تغذیه‌ای روزانه بدن انسان، باعث افزایش تقاضا برای این محصولات شده است بنابراین بازار سوسیس ماهی سالمون در مناطق مختلف جهان فعال است. این بازار در حال حاضر به دلیل افزایش مصرف غذاهای پروتئینی و محصولات دریایی، اتخاذ سبک زندگی سالم و عادات غذایی سالم، افزایش آگاهی از سلامت در میان مردم و عرضه نسخه‌های محصول ارزش افزوده، در حال رشد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *