افزایش ظرفیت 50 میلیون پوندی شرکت «Smithfield Foods»

سرویس بین‌الملل: شرکت «Smithfield Foods» قصد دارد یک واحد تولیدی سوسیس خشک در تنسی یکی از ایالت‌های جنوبی آمریکا را خریداری کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع گوشتی ایران، این واحد تولیدی کمک می‌کند تا شرکت «Smithfield Foods» در بخش محصولات بسته‌بندی شده با ارزش افزوده رشد کند و توانایی تامین تقاضای رو به رشد برای پپرونی و سایر محصولات سوسیس خشک با کیفیت را افزایش دهد. این شرکت قصد دارد تا پیش از پایان ماه جولای ۲۰۲۴میلادی برای رسیدن به اهداف خود شرکت «Cargill» را خریداری کند .خرید این شرکت به «Smithfield Foods» کمک می‌کند تا ظرفیت تولید سوسیس خشک خود را با ۵۰ میلیون پوند در سال افزایش دهد.
این کزارش می افزاید:سوسیس خشک یک نوع سوسیس است که به صورت خشک شده و بدون نیاز به نگهداری در یخچال عرضه می‌شود. این نوع سوسیس معمولاً به عنوان یک ماده غذایی آماده برای مصرف فوری استفاده می‌شود و می‌تواند به عنوان یک میان وعده خوشمزه در سفره‌ها و میزهای پیک‌نیک مورد استفاده قرار گیرد. گفتنی است سوسیس خشک معمولاً از گوشت قرمز یا گوشت سفید تهیه می‌شود و مواد تشکیل دهنده آن شامل گوشت چرخ‌کرده، چربی خوراکی، نمک، ادویه‌ها و افزودنی‌های مجاز است.
این گزارش می افزاید: بخش سوسیس خشک خانگی در ایالات متحده از 4.7 میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ میلادی به 6.9 میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰میلادی رشد خواهد کرد . شرکت «Smithfield Foods» قصد دارد به تمامی کارکنان فعال در شرکت «Cargill» پیشنهادهای شغلی رسمی ارائه دهد و آنها را در همان سمت‌هایی که در حال حاضر دارند، استخدام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *